04/06/14

Reflexións sobre o club de lectura de adultos

E non podía ser doutro xeito, tamén lle pedín ao meu lector favorito que me dixese que lle pareceu o club destes dous anos.



Jose Villar 






Cando T… me preguntóu se quería participar nun Clube de lectura que se estaba  poñendo en marcha na Biblioteca Municipal, a bote pronto penséi o mesmo que cando M... –un amigo metido en politica- me invita a un meeting da sua formación :” A min xa me tes convencido, non é preciso que vaia “.
Despóis, falando ca miña filla e unha amiga dela do Instituto, preguntéi pola impulsora de dito clube, e dinme: “Si, unha profesora de galego, que xa montóu outro clube no Insti; unha miudiña e rebulideira, que sempre anda cun metro cúbico de libros debaixo do brazo, e ten un blog de libros...”
Y ante a posibilidade de coñecer a tal raro especimen de perigosa activista/entusiasta dos credos  literarios, díxenme:   “Apúntome a viaxe”.
Agora, despóis dunha travesía de  doce? meses e  dez? Libros, pido, coma Kavafis, “que a viaxe sexa longa”, pois –ata este punto-  chea de aventuras e coñecemento xa o foi sobradamente.
O disfrute colectivo de moi diversas propostas literarias  -pretéritas ou actuais-  , a posta en común da aproximación individual de cada quen a esas propostas  -feito moi enriquecedor- , e o inmenso luxo que supón a presenza do “culpable” de esas propostas,  coido que é algo impagable tanto pra aqueles que xa creemos que a literatura é unha gran compañeira na viaxe vital, como pra quen se achegue sin tanta devoción.
E por iso que solicito a municipalidade a continuidade de este imprescindible servicio público do Clube de Lectura, e asimesmo unha medalla o Valor e o Mérito Literario pra a combativa artífice do mesmo,  a cal sabemos ten querencia polos pins e antuviadas de prender na roupa.
Graciñas.

Ningún comentario: