26/05/14

Remate do club de "Lecturas pola Igualdade"

Isto é o que nos di SONIA FRAMIÑÁN:




Estes dous últimos cursos tiven a sorte de poder participar nun club de lectura sobre a violencia de xénero e a igualdade da muller, que sen dúbida dou para moito. Realmente este club serviume para abrir os ollos a un mundo no que cada vez parece relucir máis a violéncia de xénero e o machismo, sobre todo entre os adolescentes (algo que eu nunca chegaría a imaxinarme).

   Antes de comezar neste club, teño que recoñecer que non vía o machismo e a discriminación da muller como algo tan extendido, xa que case por todos os medios intentan taparnos os ollos ante a maioría das inxustizas cometidas, e  nunca pensei que iso sucederia tan cerca de min, no meu entorno. Despois destes dous cursos son consciente da e xente machista que hai a día de hoxe, e teño que dicir que estou asustada da gran catidade de mulleres e sobre todo mozas que teñen estes pensamentos e sen darse conta atentan contra elas mesmas. Día a día vexo multitude de frases e  actos por parte de xente nova que me parecen aborrecibles, non dou crédito de que non sexan conscientes do que realmente están defendendo. Penso que non hai concienciación ningunha na sociedade, porque mesmo xente que afirma rotundamente defender as mulleres ante todo,  ven na súa vida cotiá actos machistas e discriminatorios dos que eles mesmos non se dan conta. Actualmente están aumentando estes casos de acoso entre os máis novos e os adolescentes, algo totalmente intolerable ao que parece ser que ninguén lle dá importancia. Eu pola miña parte penso loitar contra estes actos e intentar non ser partícipe deles, pero non chega só con iso, todos e cada un de nós debemos tomar conciencia e loitar pola igualdade entre xéneros. 
  En definitiva, teño moito que agradecerlle a este club de lectura que me destapou o telón a tanta desigualdade, e sobre todo, á profesora organizadora, Gracia Santorum que loitou por concienciarnos a cada un dos componentes. GRAZAS !

Ningún comentario: