19/04/12

Las cinco advertencias de Satanás

Quizais a escolla desta obra non foi a máis axeitada: dos erros tamén se aprende. Quixemos aproveitar que existían varios exemplares no centro por non ter que gastar nunha nova, pero xa veredes como as opinións non son moi favorables. A experiencia dicíame que con Jardier Poncela acértase sempre pero desta volta non foi así..



Javier Rodríguez García:

Esta obra de teatro non me gustou porque o argumento acaba por aburrirme e foi cansina. Hai partes que me fan rir.

David Pérez Matanzas:
Este libro non me gustou nada porque é moi aburrido e tiven que ler moito. Ademais non me interesou o argumento.

Lino Peleteiro:
O libro gustoume porque a min tocoume o papel de Félix, e divertiume moito. Porén, é demasiado longo.

Jonathan Rubia:
A min gustoume moito porque apréndeche moitas cousas da vida cotiá e ademais é fácil de ler, aínda que é moi longa. Non serviría para representármola porque non a dariamos aprendido.
Andrea Mijares:
A min este libro non me gustou moito, non o atopei interesante. É un pouco aburrida, posiblemente porque interveñen moitos personaxes e o contido é un rollo.